Μάθετε ποια είναι τα σημεία-κλειδιά που πρέπει να έχετε υπόψη όταν στελεχώνετε ένα Call Center και πώς μια εταιρεία εύρεσης και ανάπτυξης ταλέντου μπορεί να σας «λύσει τα χέρια».
Το μέλλον του Customer Service και των Contact Center
Μάθετε πώς μετεξελίσσεται η έννοια της εξυπηρέτησης πελατών. Θα συνεχίσουν να έχουν πρωτεύοντα ρόλο οι τηλεφωνικοί εκπρόσωποι και αν ναι, τι προφίλ θα πρέπει να διαθέτουν στο μέλλον;
«Τον Αύγουστο του 2020, έναν μήνα αρκετά ιδιαίτερο και ιδιόμορφο λόγω της κρίσης του Covid-19, κορυφαία εταιρεία στον κλάδο του Contact Center, με σχετικά πρόσφατη παρουσία στην Ελλάδα αλλά παράλληλα με έντονη διεθνή παρουσία, ζήτησε την κάλυψη 11 θέσεων εργασίας στο αντικείμενο της Εξυπηρέτησης & Υποστήριξης Πελατών στην Γερμανική Γλώσσα για λογαριασμό ενός κορυφαίου luxury brand. Οι προκλήσεις που καλούμασταν να αντιμετωπίσουμε ήταν αρκετές: αρχικά το περιορισμένο χρονικό διάστημα κάλυψης των συγκεκριμένων θέσεων εργασίας, συνδυαστικά με το γεγονός ότι οι υποψήφιοι θα έπρεπε να είναι γερμανόφωνοι σε μητρικό επίπεδο και να διακρίνονται για το πάθος τους στον χώρο του Luxury Goods.
Καταφέραμε, λοιπόν, μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα, να αποστείλουμε μεγαλύτερο αριθμό διαθέσιμων προφίλ υποψηφίων που συγκέντρωναν όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που απαιτούνταν, ολοκληρώνοντας επιτυχώς την κάλυψη των θέσεων. Γενικώς, μπορεί να ήταν μια διαδικασία επίπονη και αρκετά fast-paced, αλλά συνολικά μείναμε χαρούμενοι & ικανοποιημένοι από το τελικό αποτέλεσμα, καθώς καταφέραμε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να σταθούμε ουσιαστικοί αρωγοί σε όλο το παραπάνω εγχείρημα!»